ratemma

Alla inlägg den 22 september 2017

Av ratemma - 22 september 2017 10:45

I slutet på april fick jag mig en liten överraskning i brevlådan från goa Karin i form av en underbar altrad påse fylld med mumma! De var verkligen jag upp i dagen, titta:

 

Mina färger åh så fick jag nå som åkte direkt i min pappa-album-låda som ligger åh väntar på åh arbetas med!

  

Blev nalta sugen på att testa hennes koncept dock vart sommaren inte som planerat åh de gjorde att scrapbookingen i stort sett legat på is… Tråkigt nog… Men under en snabb röjning bland scrapsakerna kom papperna och ratade saker från mitt sista PL fram åh då kunde jag inte hålla mig, så jag greppade en påse åh började knåpa och här har ni resultatet:

 

Istället för allt ska hamna i en hög så kom allt till användning!

Nu hade jag banne mig bestämt mig för att scrapa platt och jag tyckte att jag lyckades!

De gick då smidigt att posta!

  

 

En simpel stängning - bara att ta bort gemet!

  

 

Påsens botten fick bli en ficka och på andra sidan gjorde jag ett bellyband...

 

... Och självklart gick de att öppna själva påsen...

 

Baksidan lämnade jag som den var...


De var kul att doppa tårna i scrapvärlden igen, har verkligen saknat min lilla hörna!
Hoppas att framtiden ger mig mer scraptid!


/RatEmma

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards