ratemma

Alla inlägg den 17 november 2016

Av ratemma - 17 november 2016 11:08

Spenderade gårdagen i min lilla hörna, de var verkligen längesen och jag har saknat det!

Man känner sig mer avslappnad efter att fått klippa och klistrat lite!

  

För ett tag sen påbörjade jag detta lilla projekt, men då allt kommit emellan har de legat i en låda, men nu är de klart!

Ett foto på mina farföräldrar blev skrynkligt då jag höll på med mitt album och istället för att slänga det tog jag tillfället i akt och altrade en ram från DollarStore!

 

Byggde först en ram inom ramen och gick sedan loss med modeling paste och mistrar...

Olika liljor, några tygblommor, spets och svarta blad från en plastblomma jag fyndade på rean fick pryta den... Allt fick sig en omgång guld akrylfärg...

 

Kortet är ett fotografi på deras bröllopskort, inte den bästa kvalliten men tyckte det var charmigt! Distressade kanterna, börjde det lite till, stämplade, och skättade lite färg...


Tack för titten!


//RatEmma


  



  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards