ratemma

Alla inlägg under oktober 2016

Av ratemma - 9 oktober 2016 12:26

ÄNTLGEN är jag klar med min lilla Stuart!

  

 

Använt mig utav Emma 8/4 (svart) + Järbo 8/4 (gul, vit, chokladbrun och jeansblå) och virkade med en 2mm nål.

Satt länge och funderade vilket uttryck han skulle ha... Efter lite googlande kunde jag inte låta bli att göra honom lite grumpy!

 

Som vanligt har jag utgått från All about ami´s mönster, men ändrat lite...

Gjorde han bland annat lite bredare, så de är inte samma ändrigar som de övriga jag gjort...

Bara att lämna en kommentar om ni undrar något, skrev inte ner allt jag gjorde, men en hel del...

 

Självklart har han sina 14 hårstrån!

  

Utgick från min lilla sjungande Stuart jag fick av karln... Förhoppningsvis stämmer det!

 

Även denna kan klä utav sig...

 

... Men gjorde han lite mer barnvänlig med virkade knappar, så de går inte att knäppa upp...


Bjuder inte på några nakenbilder, han är juh kändis, men självklart ska ni få se sötrumpan:

 

De är som roligt att ha hund, kan inte undgå hundhåret hur mycket man än försöker!
Men lite extra fluffiness är väl aldrig fel?

  

  

Ännu en sak jag gjorde annorlunda på denna var att jag stoppade ögat något...


Som sagt, de är bara att kommentera om ni funderar över något!
Ha en fortsatt trevlig söndag!


/RatEmma


#crochetminion



Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards