ratemma

Alla inlägg den 3 september 2016

Av ratemma - 3 september 2016 15:37

Ännu en av Karins underbara kreationer har hittat sig hem till mig!

Hon har knåpat ihop en alldeles ljuvlig Flip book/mini album i Paris-tema!

Rosa, rosig och fiiiiiiiiiiiin!

  

Denna gång bjuder jag bara på ett litet smalprov då jag insåg att jag inte kunde sluta fota, men ni hittar mer bilder på skönheten i Karins blogg!

  

 

Många ooooh:n och aaaaah:n då jag bläddra igenom den!

Äkta Gollum-moment! It's mine my own my precious!

  

Hennes tittel "rosor i Paris" passar denna utmärkt!

Vykort är något jag inte har tänkt på att använda och klurar på vad de är för texturerat papper på första sidan (de sticker fram lite på denna bild)...

  

Skynda er över till hennes blogg och njut av skönheten!


Ha de gott!

/ RatEmma


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards