ratemma

Alla inlägg under januari 2016

Av ratemma - 26 januari 2016 19:10

... Du gör de verkligen inte lätt för mig..!

För ett tag sen damp detta ner i brevlådan:

Kunde inte låta bli att beställa då Papperbiten körde halva priset... De blev runt 60 Maja Design papper och lite annat smått och gott...
I love it!

/RatEmma

Av ratemma - 9 januari 2016 17:23

... Några papper hem idag...

Pysselshoppen hade gjort "hemliga" pappers paket och hela sex stycken fick jag med mig...
;)
Är otroligt svag för hemlisar!
Otroligt nog var de bara ett fåtal som inte riktigt var min stil, så jag är nöjd!
Julförrådet fylldes iallafall på... Hela 72 ark...

/RatEmma

Av ratemma - 8 januari 2016 20:25

Då har ännu ett pocket letter letat sig ner genom Sverige till underbara Karin!

Lite pirrigt om de skulle komma fram med tanke på att jag skickade det så här:

 

Men Posten gjorde ett bra jobb!

Karln gjorde mig lite nojig, så de blev en hel del tejp och snöre just in case!

  

 

Tänkte testa mig på en annorlunda stil... Dvs inge lull lull... Lite clean and simple... Iallafall min tolkning på de..!

  

Här har ni resultatet:

 

Titta! Ingen spets! Och framför allt ingen distress ink!

  

Papperna jag använt är Sn@p - Wedding cards... Tyckte de passade in då de snart är alla   ns dag..!

 

Använde även Tim Holtz Chit chat + Small talk stickers...

 

Istället för spets fick de bli en border punch...

Detta pil kortet är nog en av mina favoriter! Brukar inte dra mig åt denna stilen, men då jag såg dom + de randiga så kunde jag inte låta bli att göra ett pocket letter av de!

 

Gillar kraftfärgat cardstock, men jag måste erkänna att godsakerna ploppade mer på svart!

  

De var allt för denna gång! Sköt om er!

/ RatEmma


#Sn@p #Pocketletter #TimHoltz




Av ratemma - 7 januari 2016 11:44

... Vid min senaste scrapsväng..!

Nämligen detta:

De är Anne som har varit i farten och jag hade äran att få hennes allra första pocket letter! :)

Under den fräna silvriga doilyn gömde sig detta:

Visst är de sött?!
Vet inte vad "Me to You" björnen heter, men han är bara för go!

Mycket mumma på baksidan!
Åh ännu en minion till min samling, tack Leon! ;)

Tusen tack för ljuvligheten, Anne!
Nu när du bevisat att du bemästrar konsten med pocket letter är de bara att du börjar skicka iväg!
Nu när jag inte har nån i soffan ska jag passa på att läsa brevet! ;)

/RatEmma

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards