ratemma

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av ratemma - 30 maj 2015 15:03

Ett nytt försök på virkningen!

Lärde mig mycket, bland annat att min enhörning är avig!

  

Aja... Den är söt ändå!


Denna gång är hittade jag ett mönster på en minion och jag kunde inte låta bli!

Vem vill INTE ha en alldelens egen minion???


De blev en Carl:

   

Ni hittar mönstret här, ni måste bara kolla in denna sida, MYCKET mumma!!! Kan dock erkänna att jag gjorde några ändringar...

Öga, munnen, märket, skorna, handskarna, cyklopen (?), håret och byxbanden.+byxbenen..

Sen gjorde jag inte alla detaljer...

Kunde inte låta bli...

 

Handskarna fick sig en mudd och byxbanden gjode jag en maska bredare...

 

Håret är virkat...

Ska jag vara ärlig så glömde jag ge honom hår då man skulle... Var inne i räknandet...

 

Armarna är även ca 1 -1½ cm kortare än beskrivningen... De blev lite långa för min del... Hade varit duktig och fäst dom, men de såg ut som om han rykte på axlarna, så de var bara att klippa upp och börja om..! Men som tur var så kunde jag rädda alla delar..!

 

Fin rumpan!

  

Och så som i orginalet kan han strippa!

 

"Whaaat?!"


Take it off!

 

All off!

  

 

Hehe! Jah... Nu vet man hur en minion ser ut..!

  

   

 

Mest nöjd att de är fungerande knappar!
Hehe!


Super roligt mönster må jag säga! Och även om de inte blev helt som orginalet är jag ganska nöjd med min insats! Kuligt har jag då haft!


Och som sagt tidigare: Kolla in hennes sida: www.allaboutami.com


/RatEmma

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards