ratemma

Alla inlägg under november 2013

Av ratemma - 16 november 2013 21:36

... Eller... Jah... Fick flera, men tänkte visa upp ett utav dem här...

  

De värmer i hjärtat då man öppnar och ser att min underbara systerson har knåpat ihop dessa till mig!

 

Extra glad blir man då han har gjort dem för att jag ska kunna scrapa med dem, så nu ska jag ett värdigt projekt till dem, dock kommer de vara svårt att använda dem då de är så fiiiiiina!

Tror att jag spar på dem ett tag så de kan pryda min lilla hörna lite..!

  

Liiite självisk får man väl vara?

  

Bjuder även på en liten bild på själva konstnären:

 

Inte kunde jag göra sådanna pärlplattor då jag var 7 år!?




 


Av ratemma - 12 november 2013 10:09

Min bloggdag hos Creativicas underbara blogg och denna gång bjuder jag på en tutorial på dessa:


 


Ni hittar den här



 



 

  

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards