ratemma

Alla inlägg under augusti 2013

Av ratemma - 21 augusti 2013 07:53

Man tror att man ska komma ihåg vad man blandar då man gör en egen mist, eller är det bara jag?


Har 3 flaskor som är blandade och dum som jag är så har jag glömt vad jag har i dem och de blir juh perfekt då man använder de på ett projekt och vill ha mer...

Hoppet är ute för dom..!

Men nu har jag tagit mig i kragen! Denna fick sig en liten tags!

  

Varnar i förväg för skabbhandstilen!

  

 

  




 

Av ratemma - 21 augusti 2013 07:42

Igår visade jag upp mina allra första kort hos Creativica!

  

Ni hittar inlägget här tillsammans med vad jag har använt...

Nu till lite bilder:


                 

  








   



Av ratemma - 6 augusti 2013 10:22

Första semesterdagen firas med tvätt och ett inlägg hos Creativicas härliga blogg!

  

Ni hittar inlägget och vad jag har använt här, nu bjuder jag bara på bilder:


                                         










    


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards