ratemma

Alla inlägg under juli 2013

Av ratemma - 23 juli 2013 13:49

Då var de min bloggdag hos Creativica och denna gång är de, ja ni läste rätt, en ask..! 

 Kan inte slita mig från dessa askar, men de är juh så ROLIGA att göra och man kan juh göra sååååå mycket!

Otroligt nog så kom jag ihåg att ta kort medans jag donade på, så de blev en kort beskrivning på hur jag fick ihop själva "dockan"...

Ni hittar inlägget, beskrivningen och vad jag använt här, nu bjuder jag bara på en bildbombning...


... Som kommer nu:


   

   

 

   

   

   

   

   

   

   

   


Hoppas att ni får en UNDERBAR vecka!





 




 


#scrapbook


Av ratemma - 9 juli 2013 15:43

Då var de min tur igen, som vanligt varannan tisdag, och denna gång är de ett försök till Shabby Chic!

  

Som ni kan läsa i rubriken så är de ett nyckelband jag har altrat åt Creativica... Ack vad jag brännde mig på fingret då jag knåpade ihop blomman...  Men vad gör man inte för "konsten"?

  

Ni hittar inlägget och vad jag har använt här och innan jag bombar er med bilder måste jag passa på att puffa för Månadens tävling, alltid kul att ha nå att göra då vädret är emot oss!

  

Nu till bilderna:


 

 

 

 

 

 

 

 

 


#scrapbooking






 




 


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards