ratemma

Alla inlägg under mars 2013

Av ratemma - 19 mars 2013 15:39


Idag visar jag en nåldyna hos Creativicas underbara blogg!

Ni hittar inlägget här tillsammans med vad jag har använt och lite hur jag har gått tillväga...

Lite ideér till månadens tävling kanske?

  


Nu till bilderna:

(...Limmet har inte riktigt torkat...)

   


 


 

Här ser ni lite utav de alldeles LJUVLIGA Maja Design pappret som pryder den!


 


 


 

Sytt, sytt och åter sytt!

  

Och självklart min personliga stämpel..!


Hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka!











   





Av ratemma - 16 mars 2013 19:11

ÄNTLIGEN har jag tagit tag i mina pärlor..!

Tidigare var jag smart, trodde jag ja, och förvarade ALLA i en och samma låda... Men uppäckte fort att de kanske inte var de allra bästa...


På Dollar$tore hittade jag denna:

 

Och titta så fiiiiint de blev!

  

   

Den slukade en hel del, älskar att de är djupa fack!

Jah... Är huvudet dumt får kroppen lida, tog sin tid att sortera, inget man vill göra om...

  







 

Av ratemma - 9 mars 2013 13:42

Igår visade jag vad jag har gjort med karlns julklapp (till mig) hos Creativica...

  

Ni hittar inlägget, vad jag har använt och lite hur jag gått tillväga här...


Otroligt nog så är bjuder jag bara på två bilder:

  

 


 









     

Av ratemma - 5 mars 2013 11:35

  Då visar jag ännu en kreation hos Creativica!

  

Ni hittar inlägget och lite mer ingående vad jag har gjort, tänkt och använt här.


Bokstav efter bokstav trillade ur mitt senaste GDT-paket tillsammans med ett litet uppdrag, jag skulle smycka butiken och använda mig utav underbara Maja Design papper!


Pappbokstäver är Veckans vara, gäller så långt lagret räcker, så skynda er dit och passa på att fynda!

Bara att börja stava..!
  


Här har ni resultatet:


 


   


       


 


 


 


   


 


 


 


 


 


 


 


 

Fick bla två söta små personliga stämplar utav karln på alla  :ns dag och självklart har de redan kommit till användning!


   


 








 







   

     


Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards