ratemma

Alla inlägg under februari 2012

Av ratemma - 29 februari 2012 21:24

... Har vuxit något... Men som tur är så finns de plats för MYCKET mer go saker som lätt dimper ner i kundkorgen!

 

Här kommer en snabb tur:


Dock är de typ bara IKEA-kassetter som ökar i antalet då man har en liten hörna.

De slukar mycket, men mina har gått och blivit överfulla och de är nog dags för en eller fem till...


I svarta lådan bakom papperskorgen under stolen har jag mycket gval som jag inte får plats med, men också påfyllnadsmatrial... För att vara en ratlåda så är jag där i ofta..!

  

    


 

Min diabildsförvaring som jag är totalt KÄR i!

Passar utmärkt till mina 2" QK! En bättre överraskning har jag inte fått av karln..!

  

Titta så fiiiiin! 

Hittade den på Åhlens i måndags och SJÄLVKLART fick den följa med hem!

Blir väl mer punchar allt eftersom man använder dem, men för stunden så får de övriga ligga i sin låda i väntan på gräddhyllan..!

  

  











 





Av ratemma - 28 februari 2012 20:34

ÄNTLIGEN!!!

Nu kan man andas ut och känna lugnet...

Haft en mysig dag framför pysselbordet och bara NJUTIT av att dona på!

Skönt att få scrapa utav sig! De var då inte igår!

 


Idag blev man klar med bidraget till Scrapbrukets härliga tävling!

Måste dock erkänna att jag inte är så insatt i Melodifestivalen, så jag tog den första låten jag kom på:

The worrying kind - The Ark

Älskar en rad i deras text: "Just a mortal with potential of a superman" så självklart så fick just den vara med (..kan dom låna den så kan jag..)!

  

Jag inspererades inte enbart av texten utan även scenkläderna...

Svart, silver och fjädrar!


 

Använde enbart akrylfärg på "beslagen" (Tim Holtz - Hardware Findings), så den skimrar fint... 

Köpte en paper crimper, kanske märks..? Hehe... En rolig liten sak..! Körde igenom allt som rymdes!

  

   


   

Som vanligt egna blommor och hattnål... Sen vem kan vara utan fjärillar (Martha Stewarts punchar) och lite fjädrar??

 


     

En enkel lite tag... Testade min nya häftapparat... Hela 10 kr på Ica Maxi..! Hehe..!

Pärlorna är från ett armband jag fyndade på rean...

  


   


     


Nu håller jag mina tummar!
 


Måste bara tillägga: De är den nya färgen som pryder vårat sovrum i bakgrunden!










   









Av ratemma - 7 februari 2012 22:54


Jag tror jag vann... Eller... Hoppas på de..!

  

Höll på att trilla utav stolen då jag klickade runt på min vanliga bloggrunda!


De  stod MITT namn!

Vad GLAD jag blir!!!

  

TUSEN TACK Scrapgalen!!!


 


   






 

Presentation


Mitt namn är Emma och jag kommer från de lite nordligare delarna utav landet nämligen Nordmaling. Kärleken lockade mig hit från Umeå och nu bor jag här tillsammans med karln och våra två papilloner. På nätet kallar jag mig RatEmma (inte rat betydande rått

Tidigare designat för

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards